Vodafone Romania a modificat programul de loialitate dedicat abonatilor persoane fizice si companii. La finele saptamanii trecute, Cosmote a lansat un program de fidelizare prin care se tinteste pastrarea bazei de utilizatori cu abonament.

Mai exact, Vodafone Romania a lansat un nou program de loialitate pentru clientii serviciilor pe baza de abonament, numit „Vodafone pentru Tine”. Noul program de loialitate aduce abonatilor Vodafone avantaje care recompenseaza atat vechimea in retea, cat si valoarea medie a facturii.

Programul „Vodafone pentru Tine” include 4 segmente de clienti persoane fizice, delimitate in functie de vechimea in reteaua Vodafone si de valoarea medie a facturii, pe ultimele 6 luni: Red, Silver, Gold si Platinum. Incepand cu data de facturare din 23 ianuarie 2008, clientii Vodafone Romania vor fi informati individual cu privire la segmentul din care fac parte. De asemenea, clientii Vodafone vor avea la dispozitie un numar special, *299, la care pot apela gratuit de pe telefonul mobil, pentru informatii suplimentare despre noul program de loialitate.

Citeste si:

Cu „Vodafone pentru Tine”, abonatii Vodafone beneficiaza de puncte de loialitate suplimentare, in functie de segmentul in care se incadreaza: 10% bonus pentru clientii Red, 30% bonus pentru clientii Silver, 60% bonus pentru clientii Gold si 100% bonus pentru clientii Platinum. Aceste puncte suplimentare reprezinta un bonus de loialitate care se adauga punctelor de baza.

Punctele de baza se calculeaza in functie de valoarea facturii precedente, dupa formula 3 x valoarea facturii (in Euro, fara TVA). De exemplu, pentru o factura de 20 de Euro, abonatul Vodafone primeste 60 de puncte de loialitate. Daca abonatul respectiv se incadreaza in categoria Gold, el va primi 60% bonus suplimentar, adica inca 36 puncte de loialitate, avand un numar total de 96 de puncte lunar. Astfel, pe parcursul a 12 luni, abonatul va acumula 1152 de puncte de loialitate, in valoare de 11,52 Euro.