"Veti observa o accelerare a cresterii si o crestere a marjelor operationale", a declarat directorul operational al Kodak, Phil Faraci. "De asemenea, vom avea o lansare de produs in fiecare trimestru al anului", a adaugat el.
In 2007, Kodak a vandut 520.000 de unitati din noul model de imprimante cu jet de cerneala, mai scumpe decat modelele similare produse de Hewlett-Packard Co si de Canon Inc, iar compania estimeaza ca vanzarile se vor dubla sau tripla in 2008.
Compania a mai anuntat ca tinteste vanzari de 1 miliard dolari pe acest segment si obtinerea de profit pana in 2010.
Compania mai estimeaza pentru 2008 castiguri din operatiunile continue de 250-275 milioane dolari, chiar daca se includ costuri de 60-80 milioane dolari pentru restructurare si alte elemente.
Kodak a precizat ca afacerea traditionala de aparate foto cu film va juca in continuare un rol important in contributia la rezultatele pana in 2011, o idee de care multi analisti se indoiesc, dat fiind gradul ridicat de acceptare al aparatelor digitale din partea consumatorilor.
Directorul executiv Kodak, Antonio Perez, a sustinut pozitia companiei si le-a cerut analistilor sa renunte la prejucata ca filmul nu va mai fi un contribuitor major la rezultate in urmatorii doi ani.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: