"Pretul accesului la Internet scade vizibil de la un an la altul. UPC reuseste prin aceasta impachetare de servicii sa atinga un nou prag de 150 de Euro/Mbps, fata de 250 de Euro/Mbps in ianuarie 2007, sau 350 de Euro/Mbps in martie 2006. Pretul a scazut ca urmare a investitiilor realizate in stabilitatea si scalabilitatea retelei de comunicatii, atat pe teritoriul Romaniei, cat si la nivel European, in cele 10 tari cu prezenta UPC Business.", potrivit oficialilor companiei.

Pentru companiile bucurestene, UPC lanseaza abonamentele de acces Metropolitan, prin fibra optica cu viteze de acces de pana la 100 Mbps. Companiile care devin clienti UPC pana in luna aprilie vor beneficia de viteza contractata pentru acces Metropolitan si in cazul accesului Internet, pentru pachetele achizitionate din oferta integrata.

"Zona Metropolitana a Internetului, mai corect spus, a resurselor Internet generate in Romania a cunoscut in ultima perioada o dezvoltare semnificativa. Continutul a devenit extrem de atractiv pentru comunitatea de business. Prin aceasta impachetare, oferim clientilor o viteza de 10 ori mai mare pentru accesul in zona Metropolitana pentru a sustine volumul marit al comertului electronic pe care companiile romanesti il realizeaza in spatiul virtual romanesc", au spus oficialii UPC.

Citeste si:

In functie de nevoile clientilor, UPC poate construi si alte pachete de servicii.

UPC Romania este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din tara noastra. Retelele UPC Romania deservesc, in acest moment, peste 1.300.000 de clienti din aproximativ 200 orase. De la intrarea pe piata romaneasca, UPC a facut investitii mai mari de 600 de dolari.UPC Romania este afiliata la Liberty Global, Inc.