Doar 45% dintre aceasta a afirmat acelasi lucru despre Internet, 43% a sustinut ca nu ar putea sa faca acest lucru in ceea ce priveste televiziunea si 40% nu ar renunta la telefonia fixa.

62% din populatia americana face parte din comunitatea care utilizeaza telefonul mobil, wireless-ul, si care participa la activitati digitale, iar 58% din populatia adulta a Statelor Unite a folosit cel putin un serviciu din cele pe care le ofera un telefon mobil sau un PDA (personal digital assistant), conform cercetarii Pew Internet.

Majoritatea celor care au declarat acest lucru sunt fie tinerii si adultii americani, fie cei de origine hispanica sau afro-americanii.

Studiul organizat releva faptul ca, spre deosebire de anul 2002, cand au fost adresate aceleasi intrebari, lucrurile s-au schimbat total.

63% din populatia chestionata in 2002 a spus ca nu ar putea renunta la telefonul fix, 47% la televizor, iar de Internet si telefoane mobile nu s-ar fi putut priva decat 38% dintre respondenti.

Citeste si:

Telefoanele mobile sunt folosite, la ora actuala, pentru o serie de activitati, precum sms, e-mailing, fortografiere, inregistrare; 58% din utilizatorii mobilelor au primit si au trimis mesaje scrise in cursul anului trecut, 19% dintre acestia au trimis e-mailuri sau au accesat Internetul prin intermediul telefoanelor si 10% au urmarit videoclipuri, potrivit eMarketer.

Mesajele scrise reprezinta principala ocupatie a celor cu varsta cuprinsa intre 18 si 30 de ani, 85% dintre respectivii trimitand sau primind mesaje. Comparativ, 65% dintre cei cu varsta intre 30 si 49 de ani utilizeaza sms-ul si doar 11% din cei cu varsta de peste 65 de ani folosesc mesageria scrisa.

Astfel, 96% din tinerii cu varsta de pana la 30 de ani si 85% din cei cu varsta cuprinsa intre 30 si 49 de ani utilizeaza cel putin unul din serviciile oferite de telefoanele mobile.

The Annual Gadgets Survey (Studiul Anual al Gadgeturilor), sponsorizat de Pew Internet si American Life Project s-a desfasurat in Statele Unite, pe un esantion de 2.054 persoane si s-a orientat pe cercetarea pietei de telefonie fixa si mobila.