Noul magazin Flanco World are o suprafata de 1.000 metri patrati.

"Regiunea Transilvaniei constituie in prezent una dintre cele mai importante zone de retail ale tarii, motiv care ne-a determinat sa deschidem o noua locatie operata sub conceptul Flanco World in orasul Sfantu Gheorghe. Aceasta actiune sustine strategia de dezvoltare a Grupului Flamingo International, prin inaugurarea unor magazine cu suprafete mari de vanzare", a declarat Jiri Rizek, directorul executiv Flamingo International.

In 2008, compania va continua procesul de extindere a retelei de magazine de suprafata mare operate sub brandul Flanco World prin planificarea unor investitii in valoare de 16 milioane de euro, propunandu-si sa atinga o suprafata totala de vanzari (incluzand magazinele Flamingo Computers, Flanco si Flanco World) de 70.000 metri patrati pana la finalul lui 2008 si de 90.000 metri patrati, pana la sfarsitul lui 2010.

Citeste si:

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata.

Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin dezvoltarea magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers. In prezent exista 19 locatii Flanco World in cele mai importante regiuni de retail ale tarii. Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.