Cele doua companii au dezvaluit lansarea unui nou produs wireless, care sa combine functionalitatea touch-screen, promovata de producatorul de telefoane mobile Samsung, cu viteza mare de conectare la Internet, caracteristica retelei Sprint.

Noua creatie a Samsung si Sprint se releva sub forma “unui echipament revolutionar, care ofera utilizatorului o viteza de conectare asa cum nu i-a mai fost data niciodata de un alt dispozitiv touch-screen si care da consumatorului posibilitatea de a utiliza cat mai multe aplicatii, in acelasi timp”, au descris creatorii noul produs.

Samsung Instinct ofera un display TFT de 3,1 inch, cu 240X432 pixeli si 262.000 de culori, acesta venind insotit de o baterie standard litiu-ion, care suporta 5,75 ore de convorbire telefonica, potrivit eFluxMedia.

Pana in momentul in care se va lansa, propriu-zis, modelul celor de la Samsung si Sprint, nu se cunosc avantajele sau dezavantajele pe care le are produsul Instinct, in comparatie cu iPhone.

La prima vedere, ecranul dispozitivului de la Samsung nu este la fel de lat ca cel al iPhone (produsul Apple are 3,5 inch), insa marimea si greutatea acestuia sunt asemanatoare cu cele ale rivalului sau: daca Instinct are 4,57 inch x 2,17 inch si 4,4 uncii greutate, iPhone-ul are 4,5 inch x 2,4 inch si 4,8 uncii, conform descrierii facute de publicatia Business Week.

In termenii care tin de personalizarea dispozitivului si de partea de entertainment, Samsung Instinct are un meniu care se poate modifica, in functie de preferintele fiecarui consumator.

Citeste si:

Astfel, mobilul multimedia are in componenta urmatoarele: optiune muzicala in background, care ii permite utilizatorului sa asculte muzica in timp ce foloseste alte aplicatii, Spring Radio, cu aproximativ 150 de posturi, Sprint Music Store (care ofera posibilitatea de a descarca o melodie cu 99 de centi) si Spring TV (programe live sau la cerere, inclusiv Sprint Exclusive Entertainment), editeaza eFluxMedia.

“Samsung Instinct aduce consumatorilor ceea ce isi doresc acestia, exact in momentul in care vor lucrul respectiv. Toate deciziile luate in timpul procesului de creare a acestui model tehnologic s-au bazat pe simplificarea activitatii intreprinse de utilizator”, a declarat John Garcia, senior vicepresedinte al departamentului de productie si CMO (Chief Marketing Officer), Sprint.

“Rezultatul final descopera un telefon care arata foarte bine, care pune in valoare reteaua rapida a Sprint, dar care, mai presus de orice, face ca utilizarea lui sa fie mult mai usoara si mai amuzanta”, a adaugat Garcia.

De cand a fost lansat pe piata, in iunie 2007, telefonul mobil multimedia al Apple a devenit ultimul model in termenii inovatiei. Se asteapta ca, in urmatoarele luni, Apple sa isi revitalizeze vanzarile, prin introducerea dispozitivului 3G, mult asteptat, de altfel.

Pana atunci, sosirea pe piata a modelului Samsung reprezinta un lucru promitator, care concureaza, in mod instinctiv, cu iPhone-ul celor de la Apple.