Primele 2 zile (miercuri 22 si joi 23 iunie) constau in conferinte si sesiuni de prezentari care vor aduce in atentia mass media si a sectorului de afaceri cele mai noi tendinte din domeniul comunicarii digitale. Printre temele abordate se numara: “Tendinte in dezvoltarea afacerilor online in Romania si pe piata europeana”, “Cum sa iti dezvolti o afacere pe Internet“, “Cum sa iti transformi site-ul intr-un instrument de marketing eficient”, “Secretele unei campanii de comunicare online de success”.

Cea de-a treia zi (vineri 24 iunie) este rezervata momentului central al Festivalului – Gala de Premiere. In cadrul acesteia vor fi recunoscute meritele celor mai buni autori de continut digital, care au inscris lucrari in cele 26 de sectiuni din concurs.

Evenimentele Internetics sunt cel mai important loc de intalnire al actorilor relevanti din industria de comunicare digitala: reprezentanti ai agentiilor si furnizorilor de servicii online, oameni de marketing, manageri si antreprenori, jurnalisti de specialitate etc. Detalii despre evenimente si despre vorbitori pot fi gasite pe site-ul Festivalului: www.internetics.ro.

Partenerul oficial al Internetics este Zapp. Festivalul beneficiaza de asemenea de sustinerea unor parteneri ca Alpha Bank Romania, DotCommerce, ArboMedia, Octopus Travel si Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei.Internetics este un proiect al agentiei Millenium Communications, organizat de Asociatia de Comunicare Ethos.