Vanzarile din retailul online american, care includ domeniul calatoriilor, vor atinge in acest an 146 de miliarde de dolari (92 miliarde euro), cu 14,3% mai mult decat in 2007.
“Vanzarile din magazinele traditionale vor fi puternic afectate, comparativ cu cele din mediul online, acest lucru datorandu-se consumatorilor bogati, care sunt cea mai reprezentativa categorie de cumparatori”, sustine Jeff Grau, senior analist eMarketer.

Daca anul trecut vanzarile in retailul american online au atins 127 de miliarde de dolari (80 miliarde euro), analistii eMarketer preconizeaza ca piata de e-commerce din Statele Unite va creste, pana in 2012, cu un procent de 8,9%, la 218 miliarde de dolari (138 miliarde euro).

“Totusi, in urmatorii ani rata de crestere a vanzarilor din sectorul de retail online va cunoaste un declin”, avertizeaza Grau.

Cu toate acestea, analistul eMarketer este optimist in ceea ce priveste viitorul retail-ului online.

“E-commerce-ul poate ajunge intr-un punct culminant, ajutat de populatia adulta din Statele Unite si de cea hispanica”, mentioneaza Grau.

De exemplu, numarul utilizatorilor de Internet din spatiul online cu varsta trecuta de 62 de ani va creste la 20,6 milioane, iar in 2011 numarul acestora va ajunge la 25,4 milioane de utilizatori, echivalentul a 12% din totalul consumatorilor de Internet din SUA.

Retailul online din Statele Unite a crescut in vanzari cu 13,4% in primul trimestru din an, fata de aceeasi perioada din 2007, pana la 33,8 miliarde de dolari (21,8 miliarde euro), datorita variatiilor la preturi, afisate din cauza trecerii de la un sezon la altul.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri