“2007 a fost un an prolific pentru industria jocurilor video, cu cresteri de 60%”, a declarat Simon Fox, directorul executiv al HMV. Pentru anul in curs, compania si-a depasit propriile estimari, situandu-se cu mult deasupra datelor care au prezis un profit in crestere.

Vanzarile HMV au crescut in Marea Britanie si Irlanda cu 11,4% si s-au mentinut in continuare, datorita lansarii noilor versiuni ale consolelor GTA IV si Nintendo, care fac tot posibilul sa faca fata cererii de pe piata.

HMV a crescut de la 57 de milioane de euro, cat a obtinut in 2006, la 71,4 milioane de euro anul trecut. Pe piata britanica, actiunile companiei continua sa se mareasca considerabil, astfel ca piata muzicala s-a inaltat cu 29 de procente, iar cea a DVD-urilor cu 25%.

Citeste si:

Astfel, 21% din totalul vanzarilor provin din jocurile video si din noile produse tehnologice. Anul trecut, vanzarile la aceste produse reprezentau doar 14% din totalul obtinut de HMV, ceea ce inseamna ca retailerul britanic se dezvolta rapid pe acest segment.

Avansul profitului companiei urmeaza un plan strategic, care debuteaza cu renovarea si deschiderea lanturilor de distributie HMV, intr-un format de ultima generatie, unde clientii vor avea acces la Internet si vor putea sa testeze jocuri video in zone special amenajate pentru acest lucru.