CallPoint New Europe EAD, ofera servicii de externalizare a anumitor procese (business process outsourcing) si desfasoara activitati de call-center in Sofia si Bucuresti, prin cei 300 de angajati. Compania vrea sa deschida noi centre in alte orase din Bulgaria si Romania, precum si in tarile invecinate.

In Romania, CallPoint vrea sa deschida, in urmatorii cinci ani, inca doua sau trei centre in afara Capitalei, ceea ce va ridica numarul de angajati la 1.000.

"Consideram ca piata din Romania si din regiune creste exponential. Speram ca vom face parte din aceasta crestere si ca vom pozitiona CallPoint ca lider al pietei, cu ajutorul acordat de Global Finance", a declarat directorul de resurse umane si dezvoltare a afacerii al CallPoint, Gregoire Vigroux.

CallPoint a fost fondata in Bulgaria in 2004 si a intrat pe piata din Romania in 2007. Compania este specializata in furnizarea de procese de management de tipul "end-to-end" pentru toate sectoarele economice, principalele procese pe care le ofera sunt relatii cu clientii, telesales, cercetare de piata si suport tehnic.

Citeste si:

CallPoint furnizeaza servicii in germana, engleza, franceza, italiana, romana, bulgara, rusa si ungara.

Printre clientii CallPoint se numara companii precum: Vodafone, Tele2, Europcar, Renault Nissan, Unicredit Group, Societe Generale, AIG, PostBank, Cofidis.

Global Finance activeaza pe piata fondurilor inchise de investitii (private equity) si administreaza un capital de 850 milioane euro. De la infiintarea sa, Global Finance a creat opt fonduri si a facut plasamente in mai mult de 60 de companii, in principal in Grecia, Bulgaria si Romania.