Datele trimestriale afisate de compania AT&T releva faptul ca in primele 12 zile de la lansarea sa, iPhone-ul 3G a reusit sa se vanda de doua ori mai bine decat s-a vandut originalul la lansarea de anul trecut, potrivit reprezentantilor companiei, citati de Ars Technica.
Din pacate, nici Apple sau AT&T nu au raportat niste cifre oficiale referitoare la vanzarile efectuate, astfel incat nu se poate stii cu siguranta daca vanzarile duble la gadgetul mobil s-au inregistrat numai pentru furnizorul telecom, pentru Apple sau pentru ambele companii.

Din ultimele date statistice, magazinele Apple au atins un maxim al numarului de vanzari.

Totusi, AT&T sustine ca numarul celor care s-au abonat a crescut considerabil, pana la 1,3 milioane de utilizatori, la fel si procentul utilizatorilor care opteaza pentru un smartphone, asa cum este iPhone-ul.

Acest lucru a contribuit la cresterea cu 52% a veniturilor castigate din servicii wireless si, respectiv, la o marire a ratei venitului per utilizator de 3,5%. In plus, potrivit AT&T, rata venitului per utilizator de smatphone este pe cale sa dubleze nivelul ratei venitului per consumator.

In ciuda vanzarilor reduse la iPhone-ul 3G care tocmai s-a lansat la inceputul lui iulie, AT&T si-a adaugat in acest al doilea trimestru din an inca 894.000 de abonati pe segmentul de retail, cu 26,8% mai mult.

De cealalta parte, Apple a declarat ca a vandut aproximativ 700.000 de iPhone-uri in trimestrul care tocmai s-a incheiat, insa vanzarile au cuprins nu numai Statele Unite, ci si Marea Britanie, Franta si Germania, asadar nu se poate spune sigur care este procentul detinut de AT&T provenit din randul utilizatorilor de iPhone.

Cu toate aceste incertitudini, un lucru este evident, si anume ca iPhone-ul este principalul actor care pune in lumina compania de telecom si care ii aduce popularitate si impact pe piata concurentiala.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri