Din pacate, nici Apple sau AT&T nu au raportat niste cifre oficiale referitoare la vanzarile efectuate, astfel incat nu se poate stii cu siguranta daca vanzarile duble la gadgetul mobil s-au inregistrat numai pentru furnizorul telecom, pentru Apple sau pentru ambele companii.

Din ultimele date statistice, magazinele Apple au atins un maxim al numarului de vanzari.

Totusi, AT&T sustine ca numarul celor care s-au abonat a crescut considerabil, pana la 1,3 milioane de utilizatori, la fel si procentul utilizatorilor care opteaza pentru un smartphone, asa cum este iPhone-ul.

Acest lucru a contribuit la cresterea cu 52% a veniturilor castigate din servicii wireless si, respectiv, la o marire a ratei venitului per utilizator de 3,5%. In plus, potrivit AT&T, rata venitului per utilizator de smatphone este pe cale sa dubleze nivelul ratei venitului per consumator.

Citeste si:

In ciuda vanzarilor reduse la iPhone-ul 3G care tocmai s-a lansat la inceputul lui iulie, AT&T si-a adaugat in acest al doilea trimestru din an inca 894.000 de abonati pe segmentul de retail, cu 26,8% mai mult.

De cealalta parte, Apple a declarat ca a vandut aproximativ 700.000 de iPhone-uri in trimestrul care tocmai s-a incheiat, insa vanzarile au cuprins nu numai Statele Unite, ci si Marea Britanie, Franta si Germania, asadar nu se poate spune sigur care este procentul detinut de AT&T provenit din randul utilizatorilor de iPhone.

Cu toate aceste incertitudini, un lucru este evident, si anume ca iPhone-ul este principalul actor care pune in lumina compania de telecom si care ii aduce popularitate si impact pe piata concurentiala.