Performics este considerat de catre publicitari instrumentul ideal pentru a atinge un maxim de ROI (return of investment) in cazul unei campanii si pentru a maximiza castigurile clientilor.

Achizitia realizata va mari capabilitatea grupului Publicis in ceea ce priveste serviciul de cautare si va adauga o rezistenta crescuta noului Centru VivaKi Nerve, deschis de compania de publicitate franceza in iunie anul trecut.

VivaKi este un serviciu menit sa stimuleze performanta pe piata publicitatii digitale. Totodata, compania beneficiaza de combinarea actiunilor operatorilor autonomi ca Digitas, Starcom-MediaVest, Denuo si Zenith-Optimedia de a dezvolta noi servicii, noi instrumente si noi parteneri.

In plus, compania detine un numar impresionant de realizari, intre care se numara Phonevalley, Webformance, Click2Sales si iBase, iar adaugarea Performics in cadrul Publicis va ajuta la dezvoltarea serviciilor de marketing promovate de grupul publicitar, dar si la cresterea numarului clientilor.

Lansat in anul 1998, Performics are aproximativ 200 de angajati profesionisti in toata lumea si aproximativ 150 de clienti, care reprezinta peste 200 de branduri globale.

Citeste si:

Piata motoarelor de cautare este estimata sa ajunga in acest an la 9,9 miliarde de dolari (6,3 miliarde euro) si sa creasca la o rata compusa anuala de 12% pana in 2012, conform unui studiu efectuat de Jupiter Media.

Daca in luna ianuaria a acestui an, Publicis si gigantul motor de cautare Google au dezvaluit ca isi vor combina fortele pentru a forta dezvoltarea sectorului de publicitate digitala, se pare ca planurile celor doua companii au prins contur in momentul de fata.

Companiile au declarat ca vor face schimb de experienta, Google contribuind cu know-how-ul tehnologic, iar Publicis cu expertiza analitica si pe zona de media planning.

Valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita, insa aceasta urmeaza sa se finalizeze in al treilea trimestru din an.