Rezultatele studiului au aratat ca britanicii si finlandezii sunt cei mai atrasi de noua tehnologie utilizata de televizoarele cu plasma sau LCD, 75%, respectiv 76% dintre acestia detinand deja un televizor HD (High-Definition).

Urmatoarele tari clasate in care trecerea la modul digital a fost deja facuta in procent de peste 50% sunt Suedia (62%), Austria (58%), Norvegia (54%) si Spania (51%), iar 17% dintre europeni au achizitionat deja un televizor High-Definition.

Atractia pentru televizoarele de ultima generatie se manifesta si in Italia si Norvegia, unde 4% dintre cetateni intentioneaza sa achizitioneze un televizor HD in urmatoarele doua luni.

Potrivit datelor furnizate de TNS, britanicii si italienii percep televizorul ca pe un element esential, parte a stilului de viata, acestia detinand si cea mai mare medie a numarului de televizoare pe gospodarie.

Citeste si:

Pentru norvegieni si finlandezi, ceea ce conteaza este calitatea televizorului pe care il detin, si nu cantitatea. In aceste tari consumatorii detin cele mai moderne televizoare, cu tehnologii de ultima generatie.

Televizorul este in prezent, pentru cea mai mare parte a europenilor, parte din viata si caminul acestora, vizionarea programelor, a filmelor preferate fiind un mod favorit de petrecere a timpului liber. In acest context, pornind de la nevoile consumatorilor de a trai o experienta unica si de a avea designul televizorului la acelasi nivel cu tehnologia, noua plasma TV de la LG, PG6000, a fost special creata pentru a deveni piesa de rezistenta a oricarui camin.

Studiul a fost realizat de compania TNS, lider global in furnizarea de informatii despre piata. Studiul a acoperit urmatoarele tari: Marea Britanie, Franta , Germania, Spania, Italia, Belgia, Austria, Olanda, Danemarca, Suedia, Norvegia si Fi