Flamingo International vizeaza deschiderea a zece noi magazine Flanco World in semestrul al doilea din 2008, cu o suprafata totala de vanzari de 15.000 metri patrati. Astfel, Flamingo International va continua procesul de consolidare a retelei in cele mai importante orase din Romania.

Potrivit reprezentantilor Flamingo International, Flanco World reprezinta cea mai dinamica retea a grupului, detinand 42% din totalul vanzarilor din retail inregistrate de companie in semestrul I al acestui an, comparativ cu 9% in aceeasi perioada a lui 2006.

Totodata, in primele sase luni ale lui 2008, magazinele traditionale Flanco au atins un nivel similar al vanzarilor, de 45% din totalul vanzarilor de retail ale grupului, iar magazinele specializate Flamingo Computers de 13%.

Citeste si:

"Flanco World ocupa in continuare, conform obiectivelor companiei, pozitia de cea mai consolidata si mai dinamica retea a Grupului Flamingo International, numarandu-se, in acelasi timp, printre preferintele clientilor, fiindca dispune de o gama variata de produse. (...) De asemenea, in afara de dezvoltarea retelei Flanco World, Flamingo va inaugura in acest an magazine specializate Flamingo Computers cu suprafete medii de aproximativ 500 mp", a declarat Jiri Rizek (foto), directorul general executiv al Flamingo International.

Reteaua Flanco World numara 21 unitati Flanco World, prezente in toate regiunile tarii. Flamingo International isi propune sa atinga o suprafata totala de vanzari de 70.000 metri patrati pana la finalul acestui an si de 90.000 metri patrati la finalul lui 2010.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata. Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.