Tim Armstrong, presedinte al diviziei de publicitate si comert din America de Nord, a postat doua comentarii pe blogul sau, in care argumenteaza cauzele acordului si explica potentialele beneficii pe o piata sceptica.

In primul sau post, Armstrong a revizuit comentariile facute saptamana trecuta de Hal Varian, economistul-sef de la Google. Varian a raspuns unui studiu facut de SearchIgnite, care a speculat ca agentiile de publicitate nu vor beneficia de pe urma tranzactiei.

Armstrong a postat o lista cu intrebari si raspunsuri destinate sa linisteasca problemele consumatorilor.
Prima intrebare, “Parteneriatul Google-Yahoo va creste preturile la publicitate?” a primit acest raspuns: ”Nici Google, nici Yahoo nu stabilesc preturile. Reclamele sunt evaluate printr-o licitatie unde doar companiile de publicitate hotarasc valoarea pe care o merita”.

Citeste si:

“Acordul Google-Yahoo va ajuta companiile de publicitate sa transforme mai multe click-uri ale consumatorilor in reclame mai relevante pe Yahoo, oferind companiilor de publicitate un profit mai mare pentru fiecare dolar pe care il investesc”, a raspuns acesta.

Al doilea post al lui Armstrong continua aceasta tema, abordeaza cum va afecta tranzactia industria de publicitate online.

El a argumentat ca tranzactia va fi buna pentru competitie si va creste oportunitatile pentru companiile de publicitate fara avantaje competitive neloiale pentru Google si Yahoo.