Negocierile de reglementare sunt in stadiul incipient si nu este clar daca ele vor rezolva obiectiile Statelor Unite sau sa fie acceptabile pentru cele doua companii, a anuntat ziarul citand avocatii apropiati situatiei.

Companiile de publicitate care au avut obiectii la adresa acordului au spus oficialilor Departamentului de Justitie ca acest parteneriat va limita competitia, va creste preturile si va reduce optiunile jucatorilor din piata.

Sub acest acord, Google ar suplimenta sistemul de cautare web al Yahoo cu servicii de publicitate care vor rula de-a lungul acestuia. Yahoo detine al doilea sistem de cautare web ca popularitate.

In luna iunie, Yahoo a luat in considerare acordul cu cel mai mare furnizor de servicii de cautare web, incercand astfel sa intareasca divizia sa de publicitate si sa respinga fuziunea propusa de Microsoft pentru 44,3 miliarde dolari.

Citeste si:

In discutiile de stabilire purtate cu guvernul, ambele companii au discutat despre concesii, mai anunta ziarul.

Chiar si inalti functionari ai Departamentului de Justitie evalueaza propunerea companiei de rezolvare a problemei anti-trust, iar opozantii din proces continua sa pregateasca un nou proces pentru a bloca tranzactia, potrivit avocatilor si executivilor contactati de guvern.

Cele doua companii au cooperat cu divizia de Investigatii a Departamentului de Justitie si recent au fost de acord sa amane implementarea intelegerii pana la 22 octombrie, pentru a da timp oficialilor federali si celor anti-trust sa incheie investigatiile separat, mai anunta ziarul.