LG Electronics a inregistrat vanzari de 11,30 miliarde dolari in trimestrul al treilea, in crestere cu 21,2% si un profit operational de 537 milioane dolari, in crestere cu 58% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
De asemenea, compania a atins un profit net de 24 milioane dolari, mai redus fata de anul trecut, ca urmare a denominarii datoriilor straine, a scaderii veniturilor inregistrate de subsidiare si a investitiilor in LG Display.

Compania Mobile Communications a inregistrat vanzari de 3,589 miliarde dolari, cu 29,9% mai mult fata de al doilea trimestru din 2008. Pentru business-ul de telefoane, vanzarile au atins 3,306 miliarde dolari, cu 40,8% mai mult fata de anul precedent. Vanzarile pe unitati au atins 23 de milioane de dolari, cu o crestere de 5% fata de anul trecut si in scadere cu 17% fata de cel de-al doilea trimestru din 2008, ca urmare a vanzarilor reduse din India si din tarile in curs de dezvoltare. Marginea de profit operational a fost de 11,5% pe segmentul telefoane mobile, datorita cresterii vanzarilor inregistrate de modelele de terminale premium precum „Secret”, „Viewty” si gama larga de terminale cu tastatura QWERTY din SUA.

LG estimeaza ca vanzarile pe unitati sa creasca la 100 milioane in al patrulea trimestru din 2008 la nivel global, iar marginea de profit operational sa fie mentinuta la o cifra de doua unitati. In trimestrul urmator, noi terminale vor fi lansate: „Renoir”, telefonul cu camera de opt megapixeli, al doilea terminal Prada by LG si KP500, un terminal cu ecran complet tactil.

Vanzarile companiei Digital Appliance au crescut cu 15,4%, ajungand la 3,024 miliarde dolari, datorita cererii in crestere pentru aparatele de aer conditionat si a masinilor de spalat in tarile in curs de dezvoltare, in ciuda incetinirii ritmului de crestere ca urmare a crizei economice.

Marginea operationala a fost de 4,2%, in scadere de la 5,4% pe an, ca urmare a cresterii preturilor la materialele de productie.

Compania Digital Display a inregistrat vanzari in crestere cu 21,5%, ajungand la 3,624 miliarde dolari datorita cresterii vanzarilor la televizoarele cu ecran plat; pentru televizoarele LCD si cu plasma cresterea a fost de 10% fata de anul trecut. Vanzarile pentru segmentul module PDP au scazut cu 7%. Continuand profitabilitatea inregistrata in primul trimestru, profitul operational s-a mentinut la un nivel profitabil, atingand 15 milioane dolari.

Vanzarile companiei Digital Media au crescut cu 6,6% ajungand la 1,039 miliarde dolari datorita cresterii stabile pentru toate produsele, in special pe segmentul set-top-box de pe piata din SUA, a playere-lor BD si a segmentului car entertainment. Profitul operational si marginea au crescut pana la 35 milioane dolari, respectiv 3,3% datorita eforturilor sustinute pentru optimizarea costurilor, in special in domeniul produselor dedicate pentru automobile.

LG Electronics este unul din lideri mondiali in furnizarea de produse inovatoare din domeniul electronicii, informatiilor si comunicatiilor. Compania are peste 82.000 de angajati in cele 114 de birouri, care includ 82 de filiale deschise in intreaga lume. Alcatuita din 4 mari divizii: Mobile Communications, Digital Appliance, Digital Display si Digital Media cu vanzari globale de peste 44 miliarde USD in 2007, LG Electronics este cel mai mare producator de terminale CDMA, aparate de aer conditionat, televizoare cu plasma, sisteme de stocare optica, DVD playere si sisteme home theater de pe piata mondiala.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri