Anul trecut, compania a realizat venituri de 5,5 milioane de euro, iar pentru acest an vizeaza o crestere de 85%.

“Desi la inceputul anului vizam o triplare a cifrei de afaceri in acest moment, ne asteptam la o crestere de maxim 85% din cauza crizei care a afectat destul de mult retailul”, a declarat, pentru Wall-Street, Gabriel Vasile, director executiv al PC Garage.

In primele noua luni ale anului compania a inregistrat afaceri de 7 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de perioada similara a anului trecut.

“In primele noua luni avem afaceri de 7 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de perioada similara a anului trecut, iar numai luna trecuta am avut vanzari de 1 milion de euro”, a mai spus directorul executiv al PC Garage.
Reprezentantii companiei estimeaza pentru acest an profit zero, insa nu doresc sa faca restructurari in randul angajatilor.

“Profitul net ar trebui sa fie minim 1% , dar din cauza situatiei economice nefavorabile in care se afla si Romania, anul acesta speram sa iesim pe profit 0, fara sa avem pierderi. In decembrie, multi jucatori or sa scada preturile si noi o sa trebuiasca sa facem la fel, si astfel nu ne vom atinge targetul in ceea ce priveste profitul. La situatia de anul acesta nu se astepta nimeni”, a mai spus Gabriel Vasile.

Citeste si:

Potrivit acestuia, PC Garage a efectuat mult mai multe cheltuieli cu personalul in speranta ca vanzarile vor creste semnificativ in aceasta iarna.

“Ii tinem in speranta ca vom avea nevoie de ei in conditiile in care vanzarile din aceasta iarna vor creste semnificativ, insa lucrul aceste nu se stie daca se va intampla, dar nu se stie niciodata cand vanzarile vor avea un avans foarte mare. Nu vrem sa facem concedieri, daca lucrurile merg conform planului si nu vom termina anul cu pierderi nu vom fi nevoiti sa apelam la astfel de solutii”, mai spune reprezentantul magazinului online.

PC Garage nu este singurul care isi revizuieste estimarile pentru acest an. EMAG a taiat aproximativ 40 de milioane de euro din estimarile pentru acest an pana la o valoare de 100-110 milioane de euro fata de 150 de milioane de euro, cat preconizasera la inceputul acestui an oficialii companiei.

Nici in comertul offline lucrurile nu stau foarte bine, Flamingo International si-a revizuit cu 5% tinta de vanzari pentru acest an, de la 210 milioane de euro la 200 milioane de euro.

Piata romaneasca de electronice, electrocasnice si IT&C va cunoaste anul aceste o stagnare, iar pentru anul viitor se preconizeaza o situatie asemanatoare .