“Sunt impresionat de performantele tehnice dobandite de echipa formata din 30 de oameni a Frontal Communication, care a obtinut Certificarea Cisco Gold Partner intr-un timp atat de scurt, mai putin de un an, cand in mod normal acest proces de certificare dureaza 2-3 ani. Am toata increderea ca in anul 2009 Frontal Communication va deveni lider incontestabil al pietei de integrare de sisteme IT&C din Romania” a declarat Gabriel Marin (foto), CEO Omnilogic.

Prin intermediul parteneriatului cu Omnilogic, Frontal Communication ofera clientilor un pachet integrat de servicii ce poate include: finantare, proiectare, implementare, stocare prin acces la data center-ul Omnilogic, monitorizare proactiva, mentenanta.

Astfel, clientii in baza unui fee lunar convenit intr-o intelegere pe termen lung beneficiaza atat de echipamente, cat si de aplicatii, backup, instalare si suport, putand transfoma Capex-ul in Opex.

Citeste si:

Conform spuselor lui Erik Graf, presedintele Frontal Communication, compania sa a convenit sa aiba acces, in urma parteneriatului semnat cu Omnilogic, la baza de clienti si la data center-ul construit in Otopeni.

Frontal Communication pune la dispozitia clientilor un serviciu de help desk 24/7 si transforma produsele in servicii. Pana la sfarsitul anului, compania va primi si acreditarea de centru autorizat de training Cisco.

Adresand toate fazele din Network Lifecycle, Frontal Communication ofera servicii profesionale si expertiza tehnologica specifice fiecarei etape. Verticalele de business carora se adreseaza Frontal Communication sunt Enterprise, Banking&Insurance, Public Sector, Defence, Edu cation si Telecom.