Cronos Vocal se activeaza prin solicitarea titularului la Serviciul Clienti, iar in termen de 48 de ore acesta poate suna gratuit la numarul 7741 unde afla numarul de minute disponibile pana la sfarsitul lunii de facturare si valoarea costului suplimentar.

Spre deosebire de serviciul standard care ofera informatiile de mai sus printr-un mesaj scris, nefolositor persoanelor nevazatoare sau slab vazatoare, Cronos Vocal foloseste vocea unui robot pentru a transmite aceleasi date.

Odata cu lansarea noii solutii de control al costurilor, Orange a introdus optiunea de marire a fontului de pe site-ul propriu, navigarea in sectiunile precum oferta curenta, gama de terminale, programul Orange Thank You sau serviciul de roaming fiind mai accesibila pentru persoanele cu dificultati de vedere.

„In Romania exista aproximativ 80.000 de persoane inregistrate cu deficiente de vedere, iar multe dintre acestea folosesc serviciile de telefonie mobila. Prin lansarea Cronos Vocal, o solutie noua pe piata locala, clientii Orange care sufera de afectiuni de vedere vor obtine vocal informatii actualizate despre abonamentul propriu si isi vor putea gestiona contul mai usor”, a declarat Sorin Blideran, Senior Product Manager Orange Romania.

Citeste si:

Orange este lider de piata in Romania cu 10.208.000 de clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 177 milioane de clienti pe cinci continente.

La sfarsitul lunii septembrie 2008, Orange Romania avea venituri de 349 milioane de euro, in crestere cu 7% in al treilea trimestru fata de aceeasi perioada a anului precedentsi o retea de 97 de magazine in tara.