"Daca reusim sa gasim un partener, in doi ani de zile vom acoperi intreaga tara, insa fara sustinerea unui investitor vom reusi acest lucru doar in patru ani. In acest moment, compania noastra nu are nicio datorie la stat, dar urmeaza vremuri grele in ceea ce priveste cash-flow-ul. Alaturi de un partener, de preferat un fond de investitii care sa investeasca suficient, vom realiza aceste lucruri", a declarat Mircea Cazan directorul general al Radiocom, care isi va incheia in curand mandatul.

In ceea ce priveste dezvoltarea serviciilor WiMAX, primii pasi vor fi facuti cel tarziu la inceputul lunii martie. "Deja avem clienti care doresc sa acopere zone mai mari pentru WiMAX, in special in vestul tarii", a mai spus Mircea Cazan.

Investitia in dezvoltarea retelei de 3,5Ghz va fi in prima faza de cel mult 30 de milioane de euro, urmand ca pana la sfarsit sa mai fie investiti 70 de milioane de euro.

"WiMAX inseamna un viitor despre care toata lumea vorbeste, eu am venit cu propunerea ca sa gasim un partener pentru dezvoltarea unei noi infrastructuri. Investitia in prima faza nu va depasi 25-30 de milioane de euro , dar un proiect adevarat trebuie sa ajunga la 100 de milioane de euro", a mai declarat directorul general al Radiocom.

Compania va ataca toate segmentele de consumatori, iar in curand Radiocom ar putea deveni cel de-al saptelea operator de telefonie mobila din Romania.

Citeste si:

"Noi vrem sa atacam la cel mai mare nivel, mai bine realizezi o investitie pentru a ataca de la segmentul rezidential pana la cel business si nu de intra in piata cu pasi marunti. Este o noua infrastructura si o noua linie de business pe care o sa intram. Prin WiMAX vom furniza tot ceea ce inseamna date de la internet broadband pana la servicii de voce si estimam 1 milion de clienti pentru urmatorii doi ani daca ne vom dezvolta infrastructura", a mai declarat Mircea Cazan.

Potrivit acestuia, 25-27 de procente din cifra de afaceri sunt reprezentate de serviciile de comunicatii. "Am vrut sa marim aceasta parte si sa micsoram partea de broadcasting insa clientii nostri cei mari sunt in continuare companiile de radio si televiziune", a mai spus reprezentantul Radiocom.

Compania estimeaza ca va incheia anul 2008 cu afaceri de 307 milioane de de lei, iar profitul net ar putea fi negativ din cauza fluctuatiilor de curs Dolar/RON intrucat Radiocom detine mai multe credite in moneda americana.

Radiocom a inaugurat ieri un nou sediu, iar investitia in cladiri si echipamente de comunicatii s-a ridicat la peste 12 milioane de dolari.

Principalii competitori ai Radiocom pe piata romaneasca sunt Romtelecom, RCS-RDS si UPC Romania.