Falcon Electronics isi propune o cota de 10% din piata sistemelor de navigatie pana la finalul primului semestru din 2009, si estimeaza vanzari de un milion de euro pentru produsele Navon.
"Valoarea estimata a vanzarilor Falcon de dispozitive de navigatie Navon pentru prima jumatate a lui 2009 se situeaza in jurul sumei de un milion de euro", se arata in comunicatul companiei.

Estimarile Falcon Electronics au la baza analiza raportului calitate-pret al gamei nou lansate, Navon, precum si cercetarea potentialului de dezvoltare a pietei de sisteme de navigatie (PND) din Romania, care indica o rata de penetrare de 5% a acestor dispozitive in anul 2009.

"Utilizatorii sistemelor de navigatie acorda, in general, o importanta majora gradului de detaliere a hartilor, dar apreciaza, in acelasi timp, si usurinta de utilizare a produselor. De aceea, Falcon a mizat pe dispozitivele Navon", a declarat brand manager al Falcon Electronics, Beatrice Constantinescu.

Studiile efectuate de Falcon Electronics arata ca 81% din cumparatorii sistemelor de navigatie sunt barbati din mediul urban, majoritatea cu varste cuprinse intre 18-55 ani, cu venit mediu net lunar pe familie de peste 1500 euro. Din totalul clientilor targetati de companie, aproximativ 19% sunt femei, care detin un autoturism de minumum un an de zile.

Falcon Electronics a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de 14,3 milioane de euro, cu 70% mai mult fata de 2006.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri