Comertul online castiga tot mai mult teren fata de cumparaturile traditionale, arata un studiu Nielsen online, potrivit caruia disponibilitatea de a cumpara nonstop si evitatarea aglomeratiei din magazine sunt printre cele mai importante cauze ale acestei tendinte.
In ciuda crizei economice, preturile nu reprezinta, inca, un criteriu determinant pentru cei care aleg sa "mearga" la cumparaturi pe Internet.

Mult mai importante sunt argumentele economiei de timp si de carburanti, in timp ce promotiile mai generoase decat cele din magazinele traditionale reprezinta de-abia a cincea motivatie a amatorilor de cumparaturi online.

Cel mai putin invocate au fost motivele legate de existenta produselor pe stoc si de disponibilitatea informatiilor despre marfa cautata, arata NewsIn.

Studiul Nielsen a fost efectuat in luna noiembrie, pe un esantion de 1.300 de cumparatori.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri