Pentru acest an, compania estimeaza o crestere de 2,5% a cifrei de afaceri pana la 130 de milioane de dolari, iar marja de profit va ajunge la 1%.

“Am incheiat 2008 cu 127 milioane de dolari, in crestere cu 22% comparativ cu anul anterior. Piata de distributie IT in segmentul in care noi activam a crescut cu mai putin de 10% in 2008, ceea ce face ca rezultatul nostru sa fie unul foarte bun per ansamblu”, a declarat Iulian Stanciu, director general Asesoft Distribution.

Segmentele care au adus in anul 2008 cele mai mari cresteri sunt monitoarele, notebook-urile, produsele pentru retea si software retail. Pentru acest an, compania estimeaza o crestere a ponderii de notebook-uri vandute din totalul pietei de PC, dar si un avans pe zona de servere.

In plus, reprezentantii companiei estimeaza ca vor continua investitiile firmelor in aplicatii, astfel incat piata de software acoperita de oferta Asesoft Distribution va avea o evolutie buna.

Citeste si:

„Obiectivul nostru este sa ne pastram o crestere profitabila a afacerii, chiar daca, dupa estimarile noastre, rata de profit va scadea spre 1% in acest an. 2008 a fost un an profitabil, iar pentru un business de distributie este foarte important sa fie pe plus”, a explicat Iulian Stanciu.

„In ultimii trei ani, am crescut de aproape 2,6 ori afacerea, de la 48 milioane in 2005 la 127 milioane de dolari in 2008. Chiar si in situatii de criza, nu intentionam sa concediem angajati sau sa scadem salarii. Principalul obiectiv este sa ne sustinem clientii si, in 2009, nu vom opri afacerea doar pentru ca toata lumea vorbeste despre criza”, a completat Iulian Stanciu.

Principalii competitori ai Asesoft pe piata romaneasca sunt RHS , Proca, Tornado si Scop Computers.