Serviciul nu este inca disponibil in afara companiei si este evident ca Microsoft se straduieste sa concureze cu gigantul in cautari web – Google, spun analistii.

Noul serviciu a fost prezentat intr-un memoriu intern trimis de conducerea diviziei de cercetari pentru servicii online ale companiei si nu a furnizat detalii despre noile caracteristici ale acestuia.

“Kumo.com exista doar in interiorul retelei companiei, si in cazul in care avem destule raspunsuri ii vom redirectiona traficul intern catre site-ul test in urmatoarele zile”, anunta memoriul trimis de Satya Nadella.

Nadella sustine ca Microsoft poate oferi un motor de cautare mai bun decat cele disponibile pe piata in prezent.

“Cred ca putem furniza o experienta de cautare mult mai buna si mai folositoare care te poate ajuta nu doar sa cauti, ci si sa indeplineasca sarcini”, a declarat Nadella in memoriu. “Un panou de explorare in partea stanga a paginilor rezultate va oferi acces la instrumente care vor ajuta la indeplinirea diferitelor teme ale utilizatorului”, a mai declarat Nadella.

Compania de software incearca sa prinda din urma liderul in cautari pe Internet - Google, care a inceput sa paseasca spre principalul producator de venituri al Microsoft.

Anul trecut, Microsoft a facut o incercare esuata de a cumpara Yahoo pentru 47,5 miliarde dolari. Executivii ambelor companii au lasat de inteles posibilitatea unei tranzactii sau unui acord care ar implica doar divizia de cautare a Yahoo.