Inca patru producatori de automobile vor oferi suport iPod ca optiune aditionala incepand cu 2006, a anuntat Apple Computer.
In cadrul unei conferinte de presa a Apple, Audi, Volkswagen, Honda si divizia sa de lux Acura au prezentat masini cu suport pentru iPod Nano legat la sistemul stereo si alti controlori de volum prezenti pe volan.

Cincisprezece producatori de automobile ofera in prezent kit-uri iPod, printre care BMW, Mercedes-Benz USA, Volvo, Scion si Ferrari.



Cu partenerii nou cooptati, Apple estimeaza ca mai mult de 5 milioane de masini din SUA vor avea suport pentru iPod anul viitor.

"Pana in 2006, 30% dintre masini vor avea optiunea de a conecta un dispozitiv iPod", a estimat Steve Jobs, CEO al Apple in timpul conferintei de presa, in timpul careia au fost anuntate si iPod Nano si telefonul Rokr.

Intelegerea cu producatorii de automobile difera de cea incheiata de Apple cu producatorii de accesorii stereo, precum Alpine, Clarion, Pioneer si Kenwood, pentru integrarea produselor iPod. Kit-urile oferite de aceste companii variaza de la unitati iPod la optiuni self-install pentru produsele ce necesita instalare profesionista.


Honda si Acura au declarat ca isi vor imbunatati kit-urile lor de conectare iPod cu capacitati text-to-speech, despre care reprezentantii acestora au declarat ca pot fi utilizate pentru cautarea listelor de melodii si a altor informatii.

Volkswagen, Honda si Acura au afirmat ca vor oferi suport iPod pentru majoritatea produselor lor in 2006. Audi va oferi conectori iPod doar in modelele A3, A4 si TT.

Audi si Volkswagen au declarat ca vor oferi si un kit iPod separat comerciantilor, care poate fi instalat si la masinile lor mai vechi de 1999.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri