Pe de alta parte, un raport al grupului Deutsche Telekom releva ca veniturile Cosmote Romania au avansat, in primul trimestru, cu 44,7%, la 77 milioane euro.

Raportul Deutsche Telekom contine rezultatele financiare neconsolidate.

Potrivit Cosmote, compania a raportat un rezultat EBITDA pozitiv de peste 13 milioane euro in primul trimestru al anului, comparativ cu o valoare de -7,07 milioane in aceeasi perioada a lui 2008.

“Cosmote si-a continuat cresterea pe piata din Romania, reusind sa isi mentina rezultatele si sa indeplineasca toate obiectivele legate de indicatorii financiari si cresterea bazei de clienti", a declarat Konstantinos Apostolou, CFO Cosmote Romania.

Ca urmare a strategiei sale pe piata romaneasca, Cosmote si-a extins baza cu peste 212.000 de clienti noi in primul trimestru al anului 2009. In acest interval, numarul utilizatorilor Cosmote a crescut cu 44,1% comparativ cu T1 din 2008, in prezent ajungand la peste 6,1 milioane, ce corespunde unei cote de piata de 23%.

"In plus, ponderea abonatilor a ajuns la 20% din totalul clientilor nostri, inregistrand si ea un avans de 62%, comparativ cu primul trimestru al anului 2008", spune Apostolou.

In anul 2009, Cosmote isi confirma planurile de crestere sustenabila si profitabila, punand accentul pe lansarea de oferte relevante pentru toate segmentele de utilizatori. In acelasi timp, compania isi continua proiectele de extindere si modernizare a infrastructurii, retelei de vanzari si a serviciilor de relatii cu clientii, pentru a atinge excelenta in servicii in toate ariile de interactiune cu utilizatorii.

Cosmote, al treilea jucator de pe piata locala de telefonie mobila, a incheiat 2008 cu un EBITDA pozitiv de 22,5 milioane euro, la venituri de 311 milioane euro, dublu fata de 2007.

Principalii competitori ai companiei pe piata romaneasca sunt Orange, Vodafone si Zapp.