Panasonic, unul din cei mai importanti producatori de electronice, a lansat in premiera pentru Romania prima gama de frigidere si masini de spalat destinata pietei europene. Facand parte dintr-o gama de lux, oficialii companiei estimeaza ca vor vinde doar 100 de unitati pana la sfarsitul lui 2009.
"Piata din Romania nu este inca pregatita pentru astfel de produse, deloc ieftine, de aceea nu avem un target de vanzari pentru acest an. Cumulat, estimam ca vom vinde circa 100 de astfel de frigidere si masini de spalat", a declarat Alexandru Mina, advertising & communication coordinator Panasonic Romania.

Cele doua noi modele de combine frigorifice Panasonic, NR-B30FX1 si NR-B30FG1, au pretul cuprins intre 3.500 si 3.800 lei, iar masinile de spalat, care vin cu tehnologii noi si consum minim de resurse, costa de la 2.200 la 2.900 lei.

Produsele nou lansate sunt primele care fac parte din clasa A++, iar pe piata europeana au aparut initial in sapte tari, intre care si Anglia, Germania si Franta. In Germania, de exemplu, target-ul de vanzari stabilit este de cateva mii de bucati.

Conform reprezentantilor companiei, pe aceste piete si chiar in Cehia, s-au vandut deja cateva unitati din aceste produse.

Piata de frigidere si masini de spalat in 2008 s-a ridicat la un numar de un milion de unitati vandute, arata oficialii Panasonic.

Pe anul fiscal 2008, Panasonic a inregistrat o scadere de 15% a afacerilor. Compania a anuntat pierderi de aproape patru miliarde dolari in anul fiscal incheiat la 31 martie.

Produsele Panasonic vor fi vandute in reteaua magazinelor Altex din toata tara, precum si in magazinul Mezamir din Oradea sau in T&T din centrul comercial Unirea Shopping Center.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri