Compania mizeaza pe expansiunea la nivel local, dar si pe modernizarea tehnologiei existente. Conform reprezentantilor Digital Cable Systems, Internetul fix reprezinta motorul de crestere al industriei telecom si, implicit, al companiei, dupa ce, potrivit estimarilor, gradul mediu de penetrare a acestui serviciu a depasit 60% in mediul urban mare.
In acelasi timp, DCS va investi sume importante in dezvoltarea portofoliului de servicii adresate segmentului rezidențial prin brandul AKTA.
"Pentru clientii rezidentiali ne propunem sa extindem cat mai rapid actuala solutie video-Internet, oferita acum in majoritatea retelelor DCS, la o soluție moderna triplay – video-Internet-telefonie – pentru a ne consolida pozitia de furnizor preferat de servicii integrate de comunicatii rezidentiale in toate localitatile in care suntem prezenti", a declarat Dinu Malacopol (foto), CEO al Digital Cable Systems.
Odata cu lansarea serviciului de telefonie fixa pentru segmentul rezidential, DCS doreste sa atraga o parte importanta a clientilor care utilizeaza deja serviciile de Internet oferite de companie, procentul mediu estimat al abonatilor de cablu si Internet care vor opta pentru triple-play fiind de cel putin 30% in primul an, in functie de zona.
Datorita diversificarii portofoliului de servicii, DCS mizeaza in acest an pe o crestere de cel putin 10% a cifrei de afaceri. Recent, compania a anuntat ca in primele sase luni ale anului a atras 10.000 clienti rezidentiali pentru serviciile AKTA de Internet si 200 de clienti-companii pentru serviciile Dial Telecom de date si telefonie.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: