Dupa ce a amanat penetrarea acetui segment, Sony a recunoscut succesul laptop-urilor de mici dimensiuni, la preturi reduse si a lansat primul sau netbook, scrie Wall Street Journal.
Netbook-urile ieftine, cu preturi de cel putin 300 dolari, au fost unele dintre putinele puncte de crestere ale industriei de computere care s-a confruntat cu un declin al vanzarilor in timpul recesiunii.

Sony si Apple, un alt producator important de computere, au evitat noua categorie de computere. Director executiv Steve Jobs a declarat ca Apple nu poate fi capabila sa construiasca un computer in valoare de 500 dolari care sa nu fie “un gunoi”.

Pentru intrarea sa intarziata, Sony a declarat ca a asteptat pana acum pentru a urma planul strategiei de produse. La inceputul acestui an, compania a introdus Vaio P-Series, un notebook scump care are un pret de pornire de 1.000 dolari, pentru consumatorii care vor toate caracteristicile unui computer intr-un pachet mai mic. In schimb, Sony a anuntat ca noua serie de netbook-uri Vaio W-Series are un pret redus pentru a atrage un numar cat mai mare de clienti.

Oricum, aproape orice producator important de PC-uri a lansat un laptop ieftin folosit in special pentru conectarea la Internet si email de cand categoria a fost creata, in 2007. Compania de cercetare Gartner a estimat ca aceasta categorie va atinge 21 milioane de unitati in 2009 si 30 de milioane unitati anul viitor.

Compania a anuntat ca seria de netbook-uri W-Series va fi vanduta pentru aproximativ 60.000 yeni, sau aproximativ 630 dolari, cand va fi scos la vanzare. Sony planuieste sa vanda acest netbook in 54 de tari.

Linia W-Series are un ecran de 10.1 inci, o durata de functionare a bateriei de 3.5 ore si o greutate de 1,19 kilograme. Acesta va fi disponibil in trei culori: alb, roz si maro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri