LG, cel de-al treilea producator de telefoane mobile din lume, a afisat o crestere cu 62%, la 1.150 miliarde woni (923 milioane dolari), a profitului net din al doilea trimestru, pe fondul cererii puternice de telefoane mobile, televizoare si aparate electrocasnice.
In aceeasi perioada a anului trecut, LG inregistrase un profit net de 707 miliarde woni, in timp ce in primele trei luni din 2009, compania avusese pierderi nete de 198 miliarde woni.

Profitul operational a atins un record de 1.130 miliarde woni (903 milioane dolari) in perioada aprilie-iunie, peste estimarile analistilor chestionati de Reuters de 988 miliarde woni. Vanzarile globale au urcat la 14.500 miliarde woni, in linie cu estimarile analistilor, scrie NewsIn.

LG, care concureaza cu Nokia Oyj si Samsung Electronics Ltd pe piata telefoniei mobile, a vandut un numar record de 29,8 milioane telefoane mobile in al doilea trimestru, fata de 22,6 milioane unitati in perioada ianuarie-martie.

Nokia, cel mai mare producator de telefoane mobile din lume, a anuntat saptamana trecuta o scadere la 380 milioane euro a profitului net din al doilea trimestru din 2009, din cauza mediului de afaceri dificil, in contextul actualei crize economice.

De asemenea, la finalul lunii aprilie Samsung Electronics a afisat o scadere cu 72%, la 619 miliarde woni (458,1 milioane dolari) a profitului net din primul trimestru, din cauza scaderii cererii si preturilor de pe piata de profil.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri