Compania de publicitate numita “Going Google” urmareste sa prezinte motivul pentru care cele aproximativ 3.000 de companii se inscriu zilnic pentru a folosi Google Apps, scrie cotidianul britanic The Telegraph.

Google Apps este un browser bazat pe un pachet de instrumente care permite utilizatorilor sa contribuie la documente, prezentari si analize din tabele asemanatoare prin intermediul Internetului.

De asemenea, pachetul include serviciul de posta electronica (e-mail) al Google, numit Gmail, precum si instrumente de mesagerie instanta, iar Google afirma ca renuntarea la serviciile Microsoft in favoarea Google Apps poate salva zeci de mii de dolari cheltuiti de companii prin suportul IT.

In Statele Unite, Google va folosi panouri publicitare si isi va raspandi mesajele cu ajutorul site-ului de micro-blogging Twitter. Compania de Internet a lansat un site de pe care utilizatorii pot descarca mici afise pe care le pot lipi in birourile lor, pentru a incuraja adoptarea Google Apps.

Aceasta este cea mai recenta confruntare dintre Google si Microsoft, care a anuntat recent planurile sale de a face anul viitor versiunea pachetului Office mult mai apropiata de Internet. Office 2010 va contine unele instrumente de colaborare online in incercarea de a combate unul dintre punctele importante de vanzare ale Google Apps.

Saptamana trecuta, Microsoft a anuntat un acord in domeniul cautarilor online cu Yahoo pentru a concura cu liderul Google din acest segment, in timp ce Google a anuntat planurile de a lansa propriul sistem de operare, Google Chrome, care va concura cu soft-ul Windows detinut de Microsoft.

Google a anuntat ca in jur de 1,75 milioane de companii, scoli si organizatii au semnat pentru Google Apps, insa aceste cifre raman mici pe langa cei 500 milioane de utilizatori ai Microsoft Office.

In trecut, Google a folosit reclame traditionale ieftine, un exemplu recent fiind spoturile publicitare ale Google Chrome. Noua campanie pentru Google Apps poate fi considerata o lovitura directa asupra productivitatii Microsoft si a ofertelor de e-mail, explicand beneficiile utilizarii solutiilor de tip “cloud” propuse de gigantul cautarilor online.

Un parteneriat mult asteptat: Microsoft - Yahoo ataca Google

Un parteneriat mult asteptat: Microsoft - Yahoo ataca Google