In primul semestru din acest an, compania cu sediul central in Iasi, a inregistrat afaceri de 4,7 milioane de lei (1,1 mil euro), acestea reprezentand aproximativ 90% din veniturile din prima jumatata a anului trecut.

“Mentinerea cifrei de afaceri la un nivel aproape similar cu cel din 2008 s-a bazat pe adaptarea la schimbarile din piata, fapt ce coincide cu demararea procesului de restructurare si eficientizare a afacerii incepand cu sfarsitul anului trecut”, declara Alexandru Uglea, director general The Red Point.

In trimestrul al doilea, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 3,8 mil lei mai mult cu 58% fata de aceeasi perioda din 2008. Potrivit datelor companiei, 76% din veniturile obtinute in aceasta perioada provin din vanzarea Academis, o solutie software dedicata managementului institutiilor de invatamant superior.

“Profitul inregistrat a fost cu 4% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut, trendul este ascendent deoarece am facut eforturi foarte mari sa rationalizam cheltuielile. Cel mai mare business unit din cadrul companiei, dedicat educatiei a avut o crestere de 330% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut,” a declarat Razvan Andurnache, Financial Controller in cadrul The Red Point.

In trimestrul al treilea, conducerea The Red Point doreste obtinerea unei cifrei de afaceri si a unui profit la un nivel similar cu cel din perioada similara a anului trecut. Totodata managementul The Red Point vizeaza diversificarea portofoliului de produse si cresterea cotei de piata.
“In urmatoarea perioada, ne vom concentra pe consolidarea pozitiei in sectorul higher education si implicarea companiei in proiectele finantate de Uniunea Europeana, in special in zona de educatie si sector public” a precizat Alexandru Uglea directorul general The Red Point.

The Red Point concureaza pe piata romaneasca de solutii software cu CriSoft, Ness Technologies Romania, Novensys, Romsys, Sistec-Sbsol, Siveco, Softwin SA, Total Soft sau Wizrom Software.