La nivel mondial, cele mai valoroase trei companii sunt, conform raportului Millward Brown, Google, IBM si Coca Cola.

Pe sectorul tehnologiei informatiei, intr-un clasament in care nu figureaza decat companii de profil, SAP ocupa locul 8, dupa HP si inaintea Intel si Oracle. Topul celor mai valoroase companii de tehnologie este dominat de Google, Microsoft si IBM.

Acesta este cel de-al patrulea studiu anual privind valoarea brandurilor globale. In introducere, autorii studiului remarca faptul ca, intr-un an de recesiune economica, valoarea primelor 1.200 de branduri globale a crescut cu 2%, fata de anul anterior, la 2.000 de miliarde de dolari SUA, ceea ce demonstreaza soliditatea acestora.

"Brandul inseamna nivel al perceptiei si, cu cat este mai valoros, inseamna ca partenerii de afaceri, clientii, concurentii, publicul, te apreciaza mai mult", a declarat Valentin Tomsa, directorul SAP Romania.

Studiul BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands dat publicitatii in primavara de Millward Brown a fost realizat in urma studierii mai multor mii de branduri din 30 de tari si s-a bazat pe mai bine de un milion de interviuri detaliate cu consumatori obisnuiti.