In timp ce Europa se lupta cu recesiunea, la Berlin, Germania, tara cu cea mai mare economie europeana, are loc de vineri, 4 septembrie, pana pe 9 septembrie IFA 2009, cel mai mare targ de electronice si electrocasnice din lume.

La targ vor participa 1.245 de companii, din 63 de tari, scrie presa internationala.

Printre companiile prezente se afla nume precum Samsung, Philips, Toshiba, Dolby, LG, Nintendo, Panasonic, Nokia, Sony Ericsson si Vodafone, Apple fiind marele absent.

Producatorul japonez Panasonic, care se promoveaza in cadrul IFA cu sloganul ' tehnologie revolutionara”, mizeaza pe televizoare de inalta definitie, camere digitale, Blu-ray decks si camcordere HD.

Atentia vizitatorilor va fi atrasa de filmul Avatar regizat de James Cameron, prezentat pe o plasma Full HD 3D de 1080 de pixeli, pe care oficialii Panasonic doresc sa o lanseze anul viitor si despre care spun ca va schimba dramatic industria televizoarelor.

Alaturi de modele eco de masini de spalat si frigidere, producatorul asiatic va prezenta si primul Blu-ray Disc Player (DMP-B15) portabil din lume.

Cele mai importante produse anuntate de Samsung se numara cele din portofoliul de camere digitale. Printre inovatiile companiei coreene se numara modelele de camere ST550 si ST500, dotate cu functia Dual LCD care contine cu ecrane atat in fata cat si in spatele camerei. De asemenea, Samsung va prezenta camera de filmat UCC HMX-U10 care face inregistrarea video de inalta definitie si pe care o poate proiecta.

Printre alte lansari ale producatorului se numara televizoare AMOLED (tehnologie care ofera o performanta sporita fata de un ecran LCD, obtinandu-se cea mai clara calitate a imaginii) de inalta definitie, ramele foto digitale P-Series cu ecran LED si player-ul portabil YP-M1 cu platforma mobila de la Nvidia, numita Tegra.

Pentru acest an, Philips pregateste lansarea player-ului cu tehnologie Blu-ray BDP7300 si linia de televizoare LCD de inalta definitie Cinema 21:9 cu Receiver-ul HTR9900 AV.

Potrivit Sharp, motto-ul din acest an pentru evenimentul IFA 2009 este "Tehnologie de inalta definitie si ecologie".

"Noul televizor LCD cu lumina de fundal bazat pe tehnologie LED se axaza pe actuala campanie a companiei bazata pe actiunile noastre legate de mediu", a anuntat compania.

Cum era de asteptat, LG a investit masiv in noile tehnologii intalnite la televizoare.

La editia din acest an a IFA, LG va lansa televizorul cu tehnologie AMOLED cu o diagonala de 15 inci, fiind cel mai mare disponibil in magazine. De asemenea, au aparut zvonuri conform carora compania va lansa un televizor OLED cu o diagonala de 40 de inci.

Alaturi de televizoarele de inalta definitie si player-ele Blu-ray, LG ar putea prezenta masini de spalat inteligente, cuptoare cu microunde si Roboking, cel mai nou aspirator din aceasta gama, care vor face parte din campania numita "Imbunatateste viata ta si a familiei tale".

Stirile recente potrivit carora Toshiba a aplicat pentru aderarea la Asociatia Blu-ray Disc (BDA), prevestesc ca exista putine sanse ca firma sa prezinte la aceasta editie platforma Toshiba Blu-ray.

In acest an la IFA, Toshiba ar putea prezenta televizoarele de inalta definitie bazate pe procesorul Cell, prin care poate suporta opt sectiuni de inalta definitie intr-un singur ecran.

Potrivit unui comunicat de presa, BDA a anuntat planurile de a incorpora tehnologia 3D in standardul Blu-ray. "Doar cu tehnologia Blu-ray Disc putem ajunge la urmatoarea generatie de divertisment casnic de inalta definitie", a anuntat compania.

Compania de cercetare GfK a anuntat ca in trimestrul al doilea din 2009 consumatorii din Europa de Vest au cheltuit 41 miliarde euro pe bunuri electronice, in scadere cu 9,2% fata de perioada similara a anului trecut, ceea ce continua tendinta din primul trimestru cand cheltuielile au fost in scadere cu 8% pe bazele anuale.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri