Compania IT americana Apple a anuntat ca va permite dezvoltatorilor de aplicatii iPhone sa ofere utilizatorilor sai optiunea de a cumpara continut suplimentar sau alte functii integrate in aplicatii gretuite de pe App Store, scrie Wall Street Journal.

Dezvoltatorii magazinului online de aplicatii App Store au primit un email din partea Apple prin care erau informati ca functia de achizitionare prin aplicatie este acum disponibila pentru aplicatiile gratuite, fapt ce ar putea "simplifica dezvoltarea prin crearea unei singure versiuni a aplicatiei, care este folosita in App Purchase pentru a deschide functionalitatea suplimentara, eliminand nevoia de a crea o alta versiunea a aplicatiei".

Functia de achizitionare, care a fost introdusa prima data in luna martie, permite dezvoltatorilor sa ofere continut nou spre vanzare in interiorul unor aplicatii ca noi stagii in jocuri sau extinderea capacitatii de productivitate in aplicatii.

Dezvoltatorii au declarat ca acest anunt e benefic in doua cazuri: este mult mai usor pentru acestia sa faca o afacere inafara aplicatilor gratuite, iar pana acum dezvoltatorii vindeau reclame in interiorul aplicatilor gratuite sau incercau sa directioneze contracost utilizatori catre o versiune suplimentara.

"Realitatea este ca multe dintre aplicatii au fost gratuite. Daca incercai sa monetizezi aplicatiile tale, concurai cu aplicatile gratuite", a declarat Jamie Berger, vice presedinte IGN Entertainment, divizie care furnizeaza servicii digitale pentru dezvoltatori.

De asemenea, noua capabilitate ar putea curata App Store deoarece ar putea face mai putin necesar oferirea si platirea a doua versiuni gratuite in una singura, o stretegie pe care multi dezvltatori o vor folosi pentru a produce venituri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri