Spre comparatie, Altex a raportat vanzari de 41 milioane de euro in T3, insa se mentine pe primul loc in functie de incasarile la noua luni.

"Obiectivul nostru, pe langa intarirea pozitie de lider pe piata in care operam, este acela de a finaliza anul in curs pe break-even. Dupa pierderile din primul semestru, dorim sa crestem rata profitabilitatii", a declarat pentru Wall-Street Gabriela Mandrea, director de marketing Domo.

La inceputul lui 2009, reprezentantii companiei estimau o cifra de afaceri de 230 milioane euro pentru acest an, in crestere cu 15%.

Prognozele oficialilor Domo s-au schimbat insa. In momentul de fata, ei vizeaza afaceri de 170 - 180 milioane euro. La fel, Altex, pana acum lider al pietei in discutie, arata ca vrea sa obtina un volum al vanzarilor de peste 180 milioane euro.

"Cifra de afaceri in primele trei trimestre din 2009 confirma realismul obiectivului propus pentru anul in curs: sa obtinem un volum al vanzarilor de peste 180 milioane de euro si sa consolidam pozitia de lider. Estimam ca vom beneficia si in sezonul de toamna-iarna de o dinamica asemanatoare, cu un accent foarte puternic in timpul Sarbatorilor din luna decembrie", declara Ostahie saptamana trecuta, la anuntarea exercitiului financiar pe T3.

Desi Flamingo nu a anuntat inca rezultatele obtinute in al treilea trimestru al anului, afacerile sale in primul semestru au fost de 44,9 milioane euro.

Pentru tot anul, reprezentantii companiei estimau afaceri de aproximativ 60 milioane euro, ceea ce inseamna ca la finalul lui 2009 topul jucatorilor din piata de electro IT va fi altul decat in anul precedent.

De la inceputul anului, cei trei retaileri au optimizat costurile si au eficientizat operatiunile, ajungand sa inchida un numar semnificativ de magazine.

Altex a continuat insa relocarile si a deschis noi magazine, cum este cazul celor din Cluj-Napoca si Satu Mare. Si Domo a continuat extinderea, in luna august, reteaua grupului ajungand la 132 de magazine. In plus, Domo a relocat magazinul din Alexandria si a deschis, in urma "unei investitii minore", al 10-lea magazin din reteaua de centre comerciale Winmarkt.

Optimism: Domo vede afaceri in crestere cu 15%

Optimism: Domo vede afaceri in crestere cu 15%