In prima etapa consumatorii vor putea achizitiona solutii de display ce stau la baza casei digitale printr-un sistem de rate inovator: fara dobanda, fara timp de asteptare, fara acte suplimentare, doar prin simpla prezentare a buletinului. Produsele pot fi achitate in trei rate si primite pe loc.

Cei care fac achizitii in aceasta prima etapa a programului devin totodata si posesorii unui Digital Home Card, pe baza caruia vor participa si in etapele urmatoare.

„Digital Home este un concept inovator pe piata romaneasca in care noi credem si de aceea oferim sansa fiecarui roman sa-si construiasca pas cu pas, cu efort minim, o casa digitala. Interesul fata de acest subiect exista inca de la inceput, acum facilitam si accesul la aceste produse. Suntem convinsi ca rezultatele vor fi cele scontate”, a declarat domnul Eduard Samson, Presedinte Flamingo Computers.

„Digital Home” reprezinta o experienta digitala complexa si completa, care presupune combinarea tehnologiilor audio-video, securitate, iluminat si confort termic, dezvoltate in jurul unui PC, pentru a obtine un sistem integrat si personalizat pus la dispozitia utilizatorului.

Despre Grupul Flamingo

Flamingo International este societatea holding pentru Grupul Flamingo, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria de IT&C&CE din Romania. Flamingo este o companie certificata ISO 9001, atât pentru distributia de produse IT si Consumer Electronics cât si pentru proiectarea si productia de calculatoare. În România firma detine o retea de peste 80 de magazine IT si Consumer Electronics si filiale în 41 de orase.

Conform datelor furnizate de IDC, în 2004 Flamingo si-a întarit pozitia de lider pe piata IT din România, numarul calculatoarelor asamblate în 2004 atingând 60.000 unitati, ceea ce reprezinta o cota de piata de 25% din totalul sistemelor asamblate în România.
Din grupul Flamingo mai face parte si cea mai importanta companie de distributie a produselor IT si Consumer Electronics de pe piata româneasca - Flamingo Distribution Center, ce deserveste în prezent un numar de aproximativ 1500 clienti activi si acopera întreg teritoriul tarii prin parteneri locali si prin cele patru puncte de vânzare regionale, fiecare beneficiind de personal si depozit dedicat.

Începând din anul 1999, Flamingo are o prezenta activa si în plan international, atât în distributie cât si în retail, având în prezent subsidiare în Bulgaria, Croatia, Olanda, Ungaria, Macedonia, Moldova, Serbia si Muntenegru.

La sfarsitul lunii iunie s-a incheiat cu un succes remarcabil oferta publica initiala de actiuni Flamingo International. În urma acesteia s-a vândut un volum de 19,55 milioane actiuni (cu 15% mai mult decât volumul initial scos la vânzare), obtinându-se 12,5 milioane euro, suma care va fi investita în proiectele de extindere a companiei: Future Shop, Flamingo Extensiv si Intensiv, Future World, Retail International. Flamingo International este o societate ale carei actiuni se tranzactioneaza la Bursa de Valori Bucuresti sub simbolul FLA.