Al doilea producator de telefoane mobile, Samsung Electronics, a anuntat ca ar putea sa depaseasca tinta de vanzari de 200 milioane unitati din acest an, in mare parte datorita vanzarilor active de telefoane cu ecran tactil, scrie Wall Street Journal.

Samsung, care incearca sa isi consolideze pozitia in segmentul telefoanelor inteligente, a anuntat ca a vandut aproximativ 40 milioane de telefoane cu ecran tactil in intervalul ianuarie-noiembrie, comparativ cu aproximativ 10 milioane de unitati vandute cu un an in urma.

Compania nu a mentionat cu cat se asteapta sa depaseasca tinta de vanzari. In 2008, Samsung a vandut 197 milioane de telefoane mobile.

Smartphone-ul dezvoltat de Apple, care a primit aproximativ 40.000 de comenzi inainte de lansare, va fi vandut in Coreea de Sud din aceasta saptamana. Pentru a concura cu iPhone, Samsung a redus pretul smartphone-ului Omnia.

Analistii se asteapta ca lansarea iPhone in Coreea de Sud sa incurajeze vanzarile de smartphone si sa afecteze marjele de profit ale Samsung si LG Electronics, care incearca sa devanseze jucatori globali ca Research In Motion si Palm in segmentul smartphone.

Samsung a anuntat ca va continua extinderea in piata globala de telefoane inteligente prin introducerea de noi modele care sunt dedicate unor regiuni individuale si care vin cu functii speciale, a declarat J.K. Shin, vicepresedinte si director al diviziei de comunicatii mobile.

Producatorul a anuntat ca modelele touch-screen reprezinta aproximativ 20% din vanzarile totale de telefoane mobile din acest an, comparativ cu aproape 5% cat erau cu un an in urma.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri