Operatorul francez de telefonie SFR ar putea sa distribuie in Franta telefonul de tip smartphone lansat de Google in SUA, Nexus One, pentru a concura cu iPhone.
"Totul va fi detaliat in zilele urmatoare. Discutiile sunt in curs de finalizare", a declarat sursa, care a solicitat protectia anonimatului, confirmand astfel o informatie aparuta in presa.

"SFR va fi primul operator care va distribui produsul pe piata franceza", scria saptamanalul Point pe pagina sa de internet, potrivit NewsIn.

Saptamanalul mizeaza pe comercializarea pe piata franceza a Nexus One inainte de finalul primului trimestru, iar costul smartphone-ului ar putea fi mai mic de 200 euro in cazul unui abonament pe doi ani. Fara abonament, telefonul ar putea costa circa 370 euro si ar urma sa fie disponibil pe internet.

Nexus One este primul telefon pe care apare logo-ul gigantului de internet, de aceea mai este numit si "telefonul Google". Telefonul are ecran tactil, este fabricat de compania taiwaneza HTC si va fi, de asemenea, vandut direct de Google, care a creat in acest scop un magazin online.

Google propune acest telefon clientilor din SUA, Marea Britanie, Hong Kong si Singapore. Totodata, Google a semnat un parteneriat cu Vodafone pentru comercializarea Nexus One in Europa.

SFR a obtinut deja exclusivitatea pentru G1 sau HTC Dream, primul telefon mobil care utilizeaza sistemul de operare al Google, Android.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri