Toshiba a afisat o pierdere neta de 10,63 miliarde yeni (118,5 mil. dolari) pentru al treilea trimestru fiscal, dupa o pierdere de 121,1 miliarde yeni in aceeasi perioada a anului precedent, si si-a mentinut previziunile anuale, ce se situeaza sub estimarile pietei.
In perioada octombrie-decembrie 2009, grupul Toshiba a inregistrat un profit operational de 10,22 miliarde yeni, dupa o pierdere de 157,68 miliarde yeni in aceeasi perioada a anului precedent. Rezultatul este totusi sub estimarile analistilor, ce mizau pe un profit operational de 25,7 miliarde yeni, relateaza Les Echos, potrivit NewsIn.

Veniturile trimestriale au crescut cu 6%, la 1.580 miliarde yeni, de la 1.490 miliarde yeni in aceeasi perioada a anului precedent.

Grupul si-a mentinut previziunile anuale, estimand un profit operational de 100 miliarde yeni (794 milioane euro), in contextul in care analistii mizeaza, in medie, pe un profit de 136 miliarde yeni.

Toshiba este unul dintre cei mai mari producatori de memorii NAND, utilizate pentru stocarea informatiilor in telefoanele mobile si aparate foto digitale.

Compania a suferit pierderi masive la divizia de cipuri anul trecut, insa a anuntat ca preturile revin si ca masurile de reducere a costurilor incep sa dea rezultate. In al treilea trimestru fiscal, divizia de chipuri a inregistrat o pierdere operationala de 7,21 miliarde yeni, dupa o pierdere de 134,32 miliarde yeni in aceeasi perioada a anului precedent.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri