"Am hotarat sa extindem campania de reduceri la nivel national dupa succesul inregistrat de aceasta in cateva magazine din tara, unde a fost implementata intr-o prima faza. Exista o cerere buna pentru mai multe categorii de produse, insa cumparatorii sunt inca destul de reticenti din cauza lipsei banilor, dar si a preturilor pentru anumite obiecte de uz casnic", a declarat Adrian Olteanu, CEO al companiei.

Prin promotia "– 50% la al doilea produs", Flanco International urmareste stimularea vanzarilor intr-un sezon caracterizat de un ritm mai lent al achizitiilor, in special pentru produse precum notebook-uri, televizoare LCD sau electrocasnice mici.

Flamingo a inregistrat pierderi in valoare de 35,37 milioane lei (aproximativ 8,3 milioane euro) la noua luni, de aproape zece ori mai mari decat in intervalul ianuarie - septembrie 2008. La inceputul lunii decembrie 2009, grupul Flamingo a intrat in insolventa, ca urmare a negocierilor esuate cu ING Bank pentru restructurarea datoriei de 17,5 milioane de euro pe care retailerul o datora institutiei bancare. Citeste aici ce se intampla cu Flamingo daca planul de reorganizare al companiei da gres.

In aceasta luna, Flanco isi muta un magazin in cel mai mare centru comercial din Bucuresti, Sun Plaza, situat in zona de sud a capitalei.

Ce se intampla cu Flamingo daca planul de reorganizare al companiei da gres?

Ce se intampla cu Flamingo daca planul de reorganizare al companiei...