Romtelecom, unul dintre principalii operator telecom pe piata locala, ofera informatii clientilor hipermarketurilor Real la numarul "1951”, orice persoana avand posbilitatea sa afle cum poate ajunge la un hypermarket sau care sunt cele mai mai avantajoase preturi, anunta cele doua companii.

" Ne-am propus sa dezvoltam in continuare acest serviciu, ca urmare a cererilor tot mai variate ale clientilor nostri. " a declarat Olaf Lausen, director proiecte speciale pe segmentul rezidential in cadrul Romtelecom.

Cei care apeleaza numarul 1951 pot afla date despre promotiile din magazinele Real folosind ca sursa site-ul www.real-hypermarket.ro.

"Am incheiat parteneriatul cu Romtelecom pentru a oferi clientilor nostri o mai mare accesibilitate la informatii privind adresa, orarul de functionare, servicii pentru magazinele noastre din Bucuresti si din tara. Colaborarea a decurs firesc avand in vedere ca inca de la lansarea serviciului 1951 au fost primite multe apeluri care solicitau informatii despre hipermarketurile real" a declarat Mirela Surghie, head of media in cadrul Real Hypermarket Romania.

La numarul 1951 sunt oferite in mod traditional informatii despre cursul valutar, rezultatele la tragerile loto, codurile postale, lista farmaciilor non-stop, prognoza meteo.

Aceasta este un nou parteneriat intre o companie de telecomunicatii si un retailer, in urma cu o luna Orange anuntand un parteneriat cu Praktiker prin care clientii retelei de magazine de bricolaj primesc cupoane pentru a face achizitii in magazinele Orange, in cazul in care valoarea cumparaturilor din magazinele Praktiker este mai mare de 200 de lei

De altfel, Orange a lansat de curand servicii speciale si pentru reprezentantele Avon si pentru suporterii echipelor de fotbal Dinamo, FC Brasov, Universitatea Cluj, Universitatea Craiova si Politehnica Iasi.

Cel mai mare operator de telefonie fixa pe piata locala a avut anul trecut afaceri de 807,7 milioane de euro, mai mici cu 7,2% fata de cele 869,9 milioane de euro inregistrate in 2008.

In 2008, Real Hypermarket Romania, divizia de hipermarketuri a grupului Metro, a inregistrat o cifra de afaceri de 638 de milioane de euro, in crestere cu 92% fata de anul precedent, pe fondul extinderii retelei cu sase noi magazine. Compania are 24 de hypermarketuri in prezent.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri