“Noul serviciu MVPN Budget Control a fost creat pentru a oferi un produs adaptat nevoii clientilor nostri de a-si optimiza bugetul de comunicare in contextul economic actual, furnizandu-le un instrument de control al costurilor, flexibil si usor de folosit”, a declarat Isabela Furtuna, Postpaid Market Development & Retail International Offering Manager, Cosmote.

Aplicatia ofera flexibilitate in alocarea minutelor din planul tarifar si a creditului dorit fie la nivel de numar de telefon pentru consum individual, fie la nivel de „share grup”, pentru consum in ordinea utilizarii de catre membrii grupului.

In cursul lunii de facturare se poate suplimenta creditul sau numarul de minute pentru numerele cu nevoi de comunicare extinse, fara a influenta alocarea de care beneficiaza in mod normal, luna de luna, numarul sau grupul respectiv.

Cosmote Romania avea 7,2 milioane de clienti la 31 martie 2010.

Cum sa pastrezi balanta intre profit si clienti: Care este filosofia Romtelecom-Cosmote?

Cum sa pastrezi balanta intre profit si clienti: Care este filosofia Romtelecom-Cosmote?

Cum sa pastrezi balanta intre profit si clienti: Care este...