Oficialii companiei se asteptau in iulie anul trecut ca veniturile Facebook sa atinga cel putin jumatate de milion de dolari in 2009, dupa cum declara atunci Marc Andreessen, membru in Consiliul de Administratie in cadrul retelei de socializare.

Persoana care a oferit aceste cifre nu a dorit sa fie dezvaluita intrucat veniturile Facebook nu au fost facute publice pana acum. Pe de alta parte, oficialii companiei au refuzat sa comenteze aceste valori.

Cu mai mult de 500 de miliioane de utilizatori, Facebook este un magnet pentru advertiseri printre companiile care investesc in reteaua de socializare numarandu-se Starbucks ori Procter & Gamble.

De exemplu, anul trecut compania californiana a fost nevoita sa-si dubleze numarul de angajati care se ocupa de contractele de publicitate, acestea crescand in 2009 de patru ori.

Facebook a intrecut Yahoo si a devenit cel mai important site pentru reclame in SUA, cota sa de piata crescand in primul trimestru a acestui an la 16% de la 11% in ultimul trimestru din 2009, potrivit companiei de cercetare ComScore.

In septembrie anul trecut, oficialii Facebook declarau ca reteaua sociala genereaza cash flow pozitiv, adica veniturile sunt indeajuns de mari pentru a acoperi cheltuielile.