Facebook, cea mai populara retea de socializare la nivel mondial, a avut anul trecut venituri de 700 spre 800 de milioane de dolari anul trecut, in crestere semnificativa fata de estimarile initiale de circa 500 de milioane de dolari, a declarat o persoana apropiata companiei, scrie Bloomberg.
Oficialii companiei se asteptau in iulie anul trecut ca veniturile Facebook sa atinga cel putin jumatate de milion de dolari in 2009, dupa cum declara atunci Marc Andreessen, membru in Consiliul de Administratie in cadrul retelei de socializare.

Persoana care a oferit aceste cifre nu a dorit sa fie dezvaluita intrucat veniturile Facebook nu au fost facute publice pana acum. Pe de alta parte, oficialii companiei au refuzat sa comenteze aceste valori.

Cu mai mult de 500 de miliioane de utilizatori, Facebook este un magnet pentru advertiseri printre companiile care investesc in reteaua de socializare numarandu-se Starbucks ori Procter & Gamble.

De exemplu, anul trecut compania californiana a fost nevoita sa-si dubleze numarul de angajati care se ocupa de contractele de publicitate, acestea crescand in 2009 de patru ori.

Facebook a intrecut Yahoo si a devenit cel mai important site pentru reclame in SUA, cota sa de piata crescand in primul trimestru a acestui an la 16% de la 11% in ultimul trimestru din 2009, potrivit companiei de cercetare ComScore.

In septembrie anul trecut, oficialii Facebook declarau ca reteaua sociala genereaza cash flow pozitiv, adica veniturile sunt indeajuns de mari pentru a acoperi cheltuielile.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri