Potrivit unui comunicat emis de companie, studiul a fost efectuat de catre ASF in prima jumatate a acestui an, pe un esantion de 475 de IMM-uri si companii mari, din toate sectoarele de activitate.

“Dorim totusi sa ii incurajam pe managerii romani sa utilizeze solutii CRM ca pe un instrument util pentru cresterea vanzarilor si pentru pastrarea unei relatii de durata cu clientii, indiferent de dimensiunea firmei pe care o conduc. Avem in portofoliu clienti care utilizeaza sistemul incepand chiar si cu 3 utilizatori”, a declarat Sales & Marketing Manager Advantage Software Factory, Marian Stirbescu.

Studiul mai arata ca 40% dintre directorii de companii nu apeleaza la astfel de aplicatii si din cauza lipsei exemplelor la nivel personal.
„Managerii sunt influentati in decizia de a implementa diverse softuri de business de exemplul altor companii sau colegi din acelasi sector de activitate”, a precizat Stirbescu.

In acelasi timp, 38% dintre managerii din companiile de pe piata locala se tem ca implementarea unor softuri de tip CRM necesita o restructurare completa a proceselor de afaceri.

ASF este o firma romaneasca infiintata in 2001 care a dezvoltat pana in prezent patru linii de afaceri: sistemul de colectare Capone, suita de aplicatii AnytimeCRM, software-ul de raportare NextReports si dezvoltarea de solutii la cererea clientului.