In cursul zilei de ieri, a fost inaugurat noul centru al Serviciului Clienti Orange din Bd-ul Dimitrie Pompei nr.9. Situata in cadrul IRIDE Business Park, cladirea beneficiaza de un spatiu generos intr-o constructie noua, proiectata special pentru a veni in intampinarea cerintelor companiei Orange.

Noul sediu este construit la standard de clasa A, Orange investind in tehnologie si amenajari interioare aproximativ 2 milioane EUR. Cladirea ofera o suprafata totala de 16.000 de metri patrati celor peste 600 de birouri, cu posibilitate de extindere ulterioara la 1000 de birouri si beneficiaza de conectare prin fibra optica la reteaua proprie de telecomunicatii.

Pe langa spatiile de birouri, in cladire au fost amenajate sali de pregatire pentru angajati sau parteneri. De asemenea, au fost amenajate o cantina si doua cafeteria, un cabinet medical si o sala de fitness pentru angajati. Parcarea subterana asigura 227 locuri de parcare. Noile standarde si facilitati vor permite desfasurarea optima a activitatilor si imbunatatirea performantelor angajatilor, fapt ce se va reflecta in final in calitatea serviciului oferit clientilor.

Serviciul Clienti este interfata companiei cu clientii, iar profesionalismul si atitudinea orientata catre client sunt atuurile angajatilor care lucreaza aici, compania investind in pregatirea lor periodica prin cursuri adaptate permanent noilor cerinte ale pietei. La Serviciul Clienti Orange lucreaza opt sute de angajati ce ofera clientilor informatii despre serviciile Orange, 7 zile pe saptamana, 24 de ore din 24.

Citeste si:

Serviciul Clienti este echipat cu tehnologie de ultima generatie si poate sa opereze sute de apeluri simultan. Zilnic se inregistreaza aproximativ 130.000 de apeluri dintre care 55% sunt retinute in IVR. Aici clientii pot sa afle oricand un raspuns la orice intrebare, de la serviciile Orange, configurarea telefonului, activarea de noi servicii pana la informatii despre factura sau roaming.

Foarte importanta in evolutia Serviciului Clienti, dar mai ales pentru calitatea serviciilor oferite, o reprezinta integrarea unui sistem CRM (Customer Relationship Management). In acelasi sens au fost facute investitii pe linia dezvoltarii si implementarii a cat mai multor solutii de automatizare a furnizarii de informatii si servicii catre clientii nostri: IVR (Interactive Voice Response), Self Care, EPOS (on line activation system).

Richard Moat – Director Executiv Orange Romania a spus: “Atentia acordata clientilor si calitatea serviciilor stau la baza succesului nostru. Inceputul Serviciului Clienti al Orange Romania a avut loc in 1997, cand in sediul din Bucuresti isi desfasurau activitatea 20 de asistenti relatii cu clientii. Extinderea acestuia s-a facut progresiv, in concordanta cu evolutia bazei de clienti, ajungand astazi la trei sedii, in Bucuresti, Cluj si Timisoara, si 800 de angajati ce raspund apelurilor a 6.2 milioane de clienti. Anul acesta este cea de-a doua inaugurare de sediu al Serviciului Clienti Orange dupa cel din Timisoara inaugurat in luna aprilie. Investitiile in noile infrastructuri impreuna cu profesionalismul persoanelor ce lucreaza aici fac din Serviciul Clienti Orange un centru de excelenta pe piata romaneasca de profil.“