Conducerea retailerului online eMag vrea sa deschida pana la sfarsitul lui 2010 doua showroom-uri, dintre care unul la Constanta, dupa ce in primavara a mai inaugurat o unitate la Timisoara, a declarat directorul de marketing al companiei, Radu Apostolescu, scrie Mediafax.

Showroom-ul din centrul Constantei va fi deschis la inceputul lui septembrie si si va avea o suprafata de 300 de metri patrati, investitia fiind de circa 50-60.000 de euro, a mai spus oficialul eMag. Pentru cel de-al doilea nu a fost stabilita inca locatia.

Retailerul online cu afaceri de 64 milioane de euro de euro anul trecut si detinut de compania de distributie Asesoft Distribution are cinci showroom-uri la Bucuresti, Cluj, Iasi, Ploiesti si Timisoara.

Pentru acest an, conducerea eMag isi doreste sa ajunga la afaceri de 100 de milioane euro, mai mult cu 56% fata de 2009.

Iulian Stanciu, directorul general al retailerului, a declarat ca vanzarile magazinului online au fost slab influentate de majorarea TVA, ultimele trei zile din iunie compensand scaderea din primele doua saptamani ale lunii iulie.

El a adaugat ca in prezent vanzarile eMag sunt peste cele din luna iunie.

Compania a inregistrat in primul semestru afaceri de 41 de milioane de euro, mai mari cu 64% fata de aceeasi perioada din 2009, datorita extinderii retelei de showroom-uri din tara, dezvoltarii portofoliului de produse si lansarii de noi servicii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri