Platforma, realizata in parteneriat cu Samsung si Cisco, este formata dintr-un server si 16 ecrane digitale si zece proiectoare care permit afisarea in interiorul magazinului a diferite tipuri de continut video.

Spre deosebire de sistemele clasice de afisaj, aceasta solutie este bazata pe retea, iar astfel informatia poate fi actualizata in timp real, iar formatul permite animatie, filme, sonor si interactivitate.

Ecranele nu au legatura cu fatada media a magazinului (Cocor Channel) care este cea de-a doua cea mai mare instalatie LED din lume, dupa Picadilly Circus din Londra. Aceasta functioneaza de aproximativ doi ani dupa o investitie de aproximativ patru milioane de euro.

Citeste si:

Pe langa configurarea, administrarea si mentenanta solutiei DMS, operatorul va oferi magazinului Cocor servicii de comunicatii, voce, date si gazduire de date.

Magazinul Cocor va reuni peste 100 de branduri in raioane specializate pe fiecare din cele sapte niveluri existente.

Printre chiriasii magazinului, care se redeschide pe 2 octombrie, dupa mai bine de doi de la inchiderea acestuia pentru renovare si extinder, se numara Dolce & Gabanna, Just Cavalli, Marc Jacobs, Carlo Pignatelli, Alea, Gianfranco Ferre, Gianni Marra, Flavio Castellani, Cesare Paciotti, 4US si Givenchy.