TotalSoft ofera o solutie compusa din servicii de salarizare, administrare de personal si o platforma web pentru administrarea datelor si a comunicarii cu angajatii. Odata cu demararea proiectului, TotalSoft a preluat si atributiile de administrare a datelor din locatiile Ursus Breweries.

Contract a fost semnat pentru un an si se poate prelungi in cazul in care clientul doreste acest lucru.

„In urma eficientizarii intregii activitati de resurse umane si salarizare, prin externalizarea serviciilor catre TotalSoft, ma astept sa obtinem o reducere a costurilor de administrare, in general, precum si o mai buna gestionare a informatiilor”, declara Monica Soare, senior HR manager in cadrul Ursus Breweries.

Ursus Breweries, cel mai mare jucator pe piata locala de bere cu afaceri de 284 de milioane de euro anul trecut, are 1700 de angajati in sediul central din Bucuresti si cele patru fabrici din Timisoara, Buzau, Brasov si Cluj-Napoca. Compania, care este parte a grupului SABMiller, comercializeaza marcile Ursus, Timisoreana, Ciucas, Azuga, Stejar, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd's, Pilsner Urquell si Miller.

Solutia oferita de TotalSoft gestioneaza salariile 400.000 oameni, adica circa 10% din forta de munca activa din Romania si calculeaza peste 25% dintre cele circa 130.000 de salarii gestionate in regim de outsourcing.

Citeste si:

Dintre cei peste 400 de clienti ai TotalSoft pe segmentul de software de resurse umane, cei mai mari sunt cei din zona financiar-bancara, compania lucrand pentru BRD Group Societe Generale (9.100 de angajati), Unicredit Tiriac Bank (3000 de salariati), Alpha Bank (2500).

Piata solutiilor software pentru resurse umane este estimata sa ajunga in acest an la circa 10 milioane de euro.

Pentru acest an oficialii TotalSoft preconizau in urma cu doua luni ca segmentul de software pentru resurse umane va aduce companiei in jur de 2,5 milioane de euro, cu 25% mai mult fata de 2009, producatorul ajungand sa reprezinte astfel peste un sfert din piata.

In acelasi timp, softurile pentru resurse umane vor reprezenta circa 10% din afacerile producatorului, conducerea companiei estimand pentru 2010 un business de circa 24-25 de milioane de euro.